Grand Canyon

9 augustus 2014 - Grand Canyon, Verenigde Staten

Vanochtend ontwaakt om 6.00, net op tijd voor de zonsopgang, in een ietwat nevelig Sedona. Er was een brandlucht waar te nemen en we hoorden brandweerwagens als jankende katten door de straat scheuren. Na ons ontbijt gingen we op aanraden van oma Loek naar de Chapel Of The Holy Cross, een kapel in de vorm van een kruis boven op de rode rotsen die Sedona zo uniek maken. Er staan nog een paar nieuwe foto's ook in het album Red Rocks van Sedona. Met pijn in ons hart verlieten we Sedona op weg naar het volgende hoogtepunt: De Walmart van Flagstaff waar Felice en Matthieu gevoetbald, gehonkbald en gefietst hebben tussen de schappen, en waar we wat koopjes gescoord hebben. Bijzonder was dat als je naast de ansjovis keek er alle soorten geweren lagen van pistolen tot shotguns. In ons hotel aangekomen even een frisse duik genomen, en op naar de: Grand Canyon adembenemende vergezichten, licht en kleuren veranderden elk moment. Felice wilde heel graag op de gevaarlijkste plekken staan waardoor ik regelmatig een hartverzakking kreeg. Na een prachtige bustocht langs de rand van het ravijn waar we de zon prachtig onder zagen gaan. Doodmoe maar voldaan zijn we terug naar het hotel gegaan.

Groetjes Matthieu SR.

1. Loek:
    10 augustus 2014
    Even kijken tien over half vier. Niets. Dan een spelletje, 5 minuten later joepie daar is Sandra! Ondertussen ben ik ook verliefd geraakt op Sedona, wat een vergezichten , verschil in kleuren en wat spannend, de zon zien opkomen en weer zien ondergaan. Erge leuke foto`s, die ik allicht allemaal opsla. Is het nog zo heet bij jullie, hier niet hoor, lauw warm met regen, saai.
    Ben erg trots op jullie ondernemendheid en uithoudingsvermogen Geniet van alles, dat is een bevel! ik geniet meeX
  2. Saskia:
    10 augustus 2014
    Stoere foto,s van jullie, geweldige rotsen.
    Felice deze foto van jou zou ik wel in poster formaat laten afdrukken.
    Ruig hoor.
  3. Loek:
    10 augustus 2014
    Hallo luitjes, ik las het een en ander over Grand Canyon.In een Park zijn twee vleermuizen getest op hondsdolheid, maar ze hebben er al iets voor. Kinderen leren het gebied kennen door Sesam Street dus Urnie kun je ook nog tegen komen.Ik ben nog nuchter... Mooie diepe en vergezichten. Ik ga nu een advocaatje nemen en dan naar bed doei x