Discovering L.A.

24 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een onrustige nacht door een mama die snurkte als een olifant en Teuki de brabbelkont werden we wakker met een LA'se dag voor de boeg. Met beginnend een ontbijt bij een bakkerijtje met Carolina en haar vriend. Het was wel jammer dat ze niet al te goed Engels sprak waardoor mama vooral Spaans moest praten waardoor ik er niks van begreep, helaas.Maar het was even goed erg gezellig. Daarna hebben we afscheid van ze genomen (nadat ze het adres van een flinke Wal-Mart hadden gegeven). We zijn de auto in gestapt en naar de Hollywood letters gereden, wat nog behoorlijk moeilijk was. Uiteindelijk hebben we ze gevonden en mooie foto's dr van gemaakt. Daarna zijn we naar de Hollywoodboulevard gegaan waar we een stukje over de Walk of Fame hebben gelopen en naar de sterren hebben gekeken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er heel veel van niet kende, maar natuurlijk wel Johnny Depp, Mickey Mouse, Donald Duckk en Eddy Murphy en natuurlijk nog meer. We hebben ook nog in een winkeltje souvenirtjes gekocht. Ik ben ook nog net als Emma met Shrek op de foto geweest, net als Emma, maar dan anders. We zijn vervolgens naar het oude LA gegaan, waar het allemaal mee begon. Daar aangekomen waren er Mexicaanse stalletjes met eten en spullen. We hebben wat schaafijs voor mij gekocht (wat in tegenstelling van wat ik dacht de hele tijd zoet bleef) en wat te drinken voor Teukie. We zijn op het pleintje gaan zitten waar Mexicaanse muziek was. En een oude kerk waar pappie eventjes alleen is in geweest. We zijn daarna met de auto naar een flinke Wal-Mart gereden met 2 verdiepingen!!! In dat gebied waren er veel latinos. We hebben een paar kleertjes gekocht in de Wal-Mart en vervolgens wat grdronken in de Mac. Daarna hebben we rondgereden op zoek naar een Mexicaans restaurant. Na het nagevraagd te hebben zij een vrouw dat er eentjes naast de GAP een kleding winkel zat. Daar aangekomen bleek het een soort van luxe fastfoodrestaurant. Na lekker gegeten te hebben gingen we nog wat drinken bij de Starbucks tegenover. Waar we erachter kwam men dat aan de andere kant van de CAP een echt Mexicaans gezellig restaurant zat. Balen hadden we dat nou maar eerder gezien, we wilden zo graag geen fast-foodrestaurant,beter kijken volgende keer. Teukie en ik hebben in het hotel nog even gezwommen en Mama en Papa hebben ingepkt. Morgen vroeg uit de veren want dan vertrekken we, terug naar huis.

1. Loek:
    25 augustus 2014
    Het zit er op Amerikaanjes. Toch nog veel leuke foto`s gemaakt.
    Ik hoop dat jullie door de douane komen met al die KLEERTJES.
    Anders gewoon over elkaar heen aantrekken.Het was een geweldige reis die jullie hebben gemaakt, ook ik heb er bijzonder van genoten. Ik zal de blog missen, zeker weten.GOEDE REIS GEWENST . BAYBAYBAYBAY Amerika.
  2. Oma e n Opa:
    25 augustus 2014
    Wij hebben erg genoten van al jullie mooie reisverhalen, maar aan alles komt een eind. Nu weer alles inpakken terug naar huis. Maar alle mooie ervaringen en prachtige landschappen en stranden en walvissen die er te zien waren zullen niet snel vergeten worden
    Wij hopen voor allemaal dat het een voorspoedige terugreis wordt en wij verheugen ons erop jullie weer in Soesr te begroeten.
    Groetjes van opa en oma.
  3. Petra:
    25 augustus 2014
    Wij wensen jullie en hele goede reis en ik hoop jullie (waarschijnlijk uitgeput)weer op Schiphol te begroeten ,Emma kan niet wachten om jullie weer te zien ,maar kan tot haar grote teleurstelling niet mee om jullie op te halen.
    Liefs Petra en Emma
  4. C.steman:
    26 augustus 2014
    Wat jammer dat het er weer op zit! Al jullie verhalen en foto's lieten wel zien dat jullie het heel erg leuk hebben gehad. Bedankt dat we zo met jullie mee mochten genieten!
    Ons voorstel is dat jullie thuis ook wekelijks een b
    Gezinsblog schrijven, want we gaan het missen als we niet meer zo gezellig met jullie mee kunnen leven...
    Jojo heeft zijn laatste avond bij ons doorgebracht met nog wat laatste versierdansjes voor Jeanine. Ook heeft hij erg zijn best gedaan om haar een paar nazaten te bezorgen, maar of dat gelukt is moeten we nog even afwachten...
    Welkom thuis straks!