San Francisco part III

20 augustus 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag begon de dag relaxt, een klein stukje film gekeken (ik, Felice) en een beetje geluierd. Toen zijn we er op uitgegaan om te ontbijten (ja Emma jij hoefde dat niet, ook al zou het anders niet echt kunnen, eventjes de dolfijn naar een ontbijt café pakken) we zijn naar de subway gegaan en hebben 2 subs gedeeld. Daarna zijn we naar de boerenmarkt gelopen en hebben wat vers fruit en tomaatjes gekocht. Vervolgens zijn we naar downtown San Francisco gelopen met de wolkenkrabbers.                                   In Chinatown heeft Teukie later een vlieger gekocht. Na een tijdje door China gelopen te hebben, zijn we naar Union Square gegaan waar we hebben gewinkeld. Ik zag een leuke jas maar de prijs was minder leuk. Na lang zoeken vond ik de schooltas die een beetje in de buurt kwam van wat ik zoek, alleen was die wel van Marc by Marc Jacobs en $728, niet gekocht dus. We zijn maar naar de H&M gegaan (ietsjes goedkoper, lijkt mij). Uiteindelijk na een lange tijd (volgens de mannen dan) had ik één shirt en broek. Ik was nog lang niet klaar eigenlijk en zag nog veel meer leuke kleertjes, maar ja tsja mannen die begrijpen er hélemaal niks van.                                                                         We zijn nog naar een hele steile straat geweest, voordat we Omie Het gingen bellen.   Bleek het al bijna 24 uur te zijn daar. After that hebben we de bus naar een parkje genomen waar Teukie kon vliegeren. Daarna gingen we op zoek naar wat te eten. We hebben een lichte avondmaaltje gegeten in Littlr Italy. Waarna Theuki en even gingen spelen in een speeltuintje. Daarna hebben we in weer een Italiaan (een zoete dit keer (ja Emma die Italiaan was zoet) een zwaar toetje gegeten, taart namelijk. We hebben de bus teruggepakt en zitten nu in het hotel. Theuki en papseflaps gaan zwemmen, ik heel misschien ook, twijfel nog.

1. Loek:
    21 augustus 2014
    Wat een leuke, stoere en lekkere foto`s weer. Die gele bussen vind ik mooi en ik zag dat ze rolstoel vriendelijk zijn! Ging het vliegere goed Thieu. Felice jij hebt een hele goede smaak dame, maar wel peper duur. Tja dat mannen geen geduld hebben met kleren kopen is bekend, maar ondertuassen willen ze er wel goed uitzien, die jongens toch. Het is hier nu half zes in de morgen en het is nog donker. Ik ga weer wat pitten bay bay.
  2. Oma e n Opa:
    Hallo allemaal
    Jullie zijn leuk wezen winkelen, die schooltas wasinderdaad wel een beetje aan de dure kant, maar je hebt er wel een leuk shirt en mooie broek aan overgehouden. Dat mannen er niet van houden dat weten wij wel, maar die komen ook aan de beurt. Zij mogen daarna vliegeren en naar de speeltuin , dat is ook leuk. Daarna lekker eten, dat is ook goed geregeld. Ik vond het heel fijn jullie stem weer te horen. Dat het 12 uur was maakt niet uit, is was toch wakker.
    Dat was het weer tot het volgende bericht. Geniet er noch maar van, want langzaam komt het einde van de vakantie in zicht.
    Groetjes tot het volgende bericht opa en oma.
  3. C.steman:
    21 augustus 2014
    Ik vraag me af... kunnen jullie nietnog een maand (of langer) vakantie bijboeken? We vinden jullie verhalen namelijk ontzettend leuk! Elke dag weer spannend wat jullie nu weer beleefd hebben. Alsof we een beetje met jullie mee op reis zijn... We gaan het echt nog missen!
    Heel veel plezier nog, ook namens Jojo die jullie ook volgt via de blog. Hij is nog steeds gek op Jeanine!