Na (veel) mist komt (veel) zonneschijn

24 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag ben ik in Pismo Beach in een gigantisch Queen Size bed wakker geworden, deze keer weer lekker vroeg om het ontbijt niet te missen. Het ontbijt was erg lekker met ham, ei, fruit, wafels, havermout en bagels. Na ons ontbijtje te hebben gegeten gingen we een stukje rijden naar een kerkje in Santa Barbara, een missiepost. In de kerk had ik een muntje in een machine gedaan die de munt vervormde, eenmaal in de auto wilde Felice de munt vasthouden, dat mocht van mij niet omdat er vast iets mee zou gebeuren. Ik gaf de munt aan mama en mama gaf Felice de munt en toen... liet Felice hem zo tussen de bank vallen dat we er niet meer bij konden. We reden 38 km naar mijn hoogtepunt van de dag: Malibu Beach (ja Emma dat is het strand waar One Direction zijn clip heeft opgenomen) mijn kreten waren "ik hou van de zee" en " dit is hoe het leven bedoeld is" en meet van dat soort uitspraken. Ik snap trouwens niet waarom One Direction niet van hun voeten is geramd door de hoge golven, wij werden dat wel gedaan. Keer op keer werden we omgegooid. Mijn broek zakte steeds af en het zand kwam steeds tussen al mijn kieren. Mama heeft de zwembroek later weg moeten gooien omdat de zo men zelfs vol zand zaten wat er niet meer uitging. Na het 2,5 uur zwemmen zijn we naar het hotel gereden ingecheckt en toen gingen we eten bij Carneys Railway. Dat was een hamburgerrestaurant in een treinwagon. Heel leuk en heerlijke hamburgers. Daarna nog even gezwommen en toen dit stukje geschreven. Morgen laatstedag om LA te bekijken.
Sandra: vandaag was watepret in het kwadraat. Kinderen waren niet uit de oceaan te krijgen bij heel sterke golven. Daardoor konden ze alleen in de branding spelen maar vonden ze prachtig
Zie nieuwe fotos in Pacific Coast.

1. Loek:
    24 augustus 2014
    Dank je wel lieve patertjes, dat hebben jullie goed gedaan, formidabel zelfs!Bij zoveel golvenpret moet het zand Thieu tussen je kieren maar voor lief nemen. Overigens zand schuurt de maag die jullie met echte hamburgers weer gestild hebben. Geweldig was het om jullie vakantie via de blog mee te maken. Het was zo echt allemaal, dat ik de oceaan kon ruiken en het zout kon proeven. Nog een mooie slot dag in LA en alvast een goede reis terug gewenst. Bay Bay lieverds.
  2. Saskia:
    24 augustus 2014
    Leuk om zo in de oceaan te spelen, daar krijg je ook geen genoeg van. Het zit er dus bijna op wat jammer.
    Dat jullie walvissen hebben gezien vind ik wel heel bijzonder.
    Op naar de walk of Fame amuseer jullie.
  3. Oma e n Opa:
    24 augustus 2014
    Nou dat is wat je noemt Waterpret met een hoofdletter.
    Jullie komen straks terug als echte waterratten.
    Zo te lezen doen de ontbijtjes en de hamburgers het ook erg goed.
    En nu nog LA verder ontdekken, waaronder de beroemde Hall of fame, we zijn benieuwd hoe dat is.
    En dan weer richting vliegveld om thuireis te beginnen.
    Nog veel pleizier allemaal,
    groetjes Oma en Opa.
  4. Saskia:
    25 augustus 2014
    Nou luitjes op tijd vertrokken uit San Francisco, al gehoord van de aardbeving aldaar. Pff niet prettig als je erin zit en ook wel gek dat jullie er net geweest zijn en dan gebeurt er zoiets.