San Francisco Part II

19 augustus 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag een kort verhaaltje. Ik ben moe maar er is geen vrijwilliger om het te schrijven. Kinderen hebben andere bezigheden; Netflix en gamen en Matthieu sr. ligt met gepoetste tandjes en slaapt al bijna. Het is dan ook al 20.45 uur.... Vandaag hebben we over de Golden Gate Bridge gefietst naar (kunstenaars)dorp Sausolito.Leuk om te zien maar wel wat truttig/kitsch waar ze in dit land dol op zijn. Dan ook geen kunstaankopen gedaan. Nog verder gefietst langs de baai-ik moet van de kinderen vermelden: 26 kilometer. Niet zoveel toch maar wel met wat hoogteverschillen. De brug op was flink klimmen. Daarna hebben we de Ferry teruggenomen vanuit een volgende plaats, Tiburon. Dat betent haai in het spaans maar geen haai gezien. Wel even later veel zeehonden, bij bekende Pier 39. Verder wat gewinkeld, oa bij de Spy Shop dat wilde Teukie graag. In de Japanse wijk, een verschijnsel dat wij toejuichen, sushi gegeten vanaf een lopende band. Toen terug naar ons hotel met jaren 60 inrichting, leuk! De ouders zijn hier dus uitgeput op bed gevallen, de kinderen zijn nog even gaan zwemmen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    Leuke foto,s jongens!
    Sushi en een cruise schip van de maatschappij princess cruises ( waar wij gisteren van boord zijn gegaan )
    Inmiddels zijn wij weer thuis en hebben weer normaal internet beschikbaarheid en kunnen jullie dus weer consequenter volgen.
    Duidelijk is dat jullie een geweldige vakantie hebben. Nu staat LA nog op het programma. Santa Monica heeft leuke pier en een beetje Nederlands aandoend (winkel)centrum waar je rond kan lopen,wat je verder weinig ziet in LA.
    Liefs Petra
  2. Oma e n Opa:
    20 augustus 2014
    Petra was ons vandaag voor. Jullie hebben weer leuke foto's gemaakt. Allemaal gefietst met een helm op, is dat in de USA verplicht. (Heel verstandig natuurlijk) Die Golden Gatebrug is wel een hele klim..Weer een hele afstand 26 km afgelegd ik neem mijn petje af voor jullie allemaal. Groetjes maar tot de volgende keer. Opa en oma.
  3. Loek:
    20 augustus 2014
    Als toetoje kom ik. Geweldige fietsers zijn jullie allemaal.
    Best veel 26 km. heel veel!! Weer mooie plaatjes.

Ik heb een beetje pecht ben alletwee mijn hoorapparaten kwijt.
    Zoeken en zoeken foetie . Groetjes Loek