Brooklyn Bridge en Time Square by night

6 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

De dag begon al goed want mama en Teukie hadden pannenkoeken gebakken. Na een lekker ontbijt zijn we naar de Brooklyn Bridge gegaan, waar je een prachtig uitzicht had. Daarna zijn we naar een Dunkins Donut geweest waar we koffie hebben hebben gedronken en een donut hebben gegeten. Vervolgens zijn we naar Chinatown gegaan. Teukie heeft daar een zonnebril gekocht. Na een tijdje gelopen te hebben zagen we een groot speeltuintje, waar Teukie graag heen wou (ik wou het ook een beetje) . Na een tijdje gespeeld en gepootjebaad te hebben kwam mama met de lunch die ze bij een Chinees had gehaald (Dimsums en Noedel soep) we waren immers in Chinatown aangeland. Na dat opgegeten te hebben in het parkje gingen we nog even spelen waarna we Little Italy Inliepen. Wat best wel raar was, was dat erin Little Italy nog steeds winkels waren met Chinese tekens. Dr waren daar leuke petten en goedkoop maar helaas hebben we niks gekocht. Mama besloot als toetje een ijsje te nemen maar wist niet dat het zo duur was ($5 voor een kleintje). Uiteindelijk hadden we, ik en Teukie toch een ijsje gehad. Voor dat we met de bus terug gingen, liepen we nog een beetje rond. Theutje wou graag terug dus zijn we naar een busstation gelopen. Het duurde behoorlijk lang voordat we weer terug waren, wat wel jammer was. Toen we weer bij ons appartement waren ging mama boodschappen doen terwijl wij drietjes naar Centraal Park gingen. Naar dezelfde speeltuin als gister waar een water dingetje was. Waar Teukie en ik flink nat werden. Een paar kinderen hielden een watergevecht en wij deden natuurlijk mee. Na een flinke tijd waterpret zijn we terug naar het appartement gegaan, waar we wat hebben uitgerust en avondeten. Ik wou graag naar Times Square maar mama en papa lagen allebei voor pampus. Na een lange tijd zijn we toch gegaan. Bij aankomst was het nog niet echt donker dus hebben we nog in wat winkeltjes gekeken en zagen we een horror ding genaamd Times Scare. We zijn toen de straat overgestoken en zijn naar de Starbucks gegaan, waar de meneer mijn naam bijzonder hard fout schreef. Toen we de Starbucks uitliepen was het al donker en dus prachtig om te zien. We hebben toen wat rondgelopen, gekeken en foto's gemaakt. We gingen toen even op een trap zitten om alles goed te bekijken bij nachtlicht. Na een tijdje wou Teukie naar het appartement en dat zijn we toen maar ook gegaan.Nu zitten we weer in het appartement en zitten Teukie en papa filmpjes te kijken en te schateren.

1. Loek:
    6 augustus 2014
    Dank je wel Felice voor je lange verslag.Thieu heeft dezelfde zonnenbril als zijn papa zag ik. Het lijkt erop dat jullie al helemaal ingeburgerd zijn . Leuk om zelf boodschappen te doen en ook "thuis" eens te koken. Zo leren jullie de gewoontes van de Amerikanen goed kennen.l ieve schat geniet van alles, de sprookjes burg bij nacht en de lekkere pannenkoeken bij het ontbijt, Kus oma Loek
  2. Loek:
    6 augustus 2014
    De foto`s zijn heel goed gelukt. Wat een drukte overal.
    Jullie vallen helemaal niet meer op als als "Hollandse kaaskoppen"
    Doei !
  3. Loek:
    6 augustus 2014
    Zojuist meldt het nieuws dat twee dubbeldekkers op elkaar zijn gereden in New York. Hebben jullie daar iets van gehoord of gezien?Groetjes
  4. Matthieu:
    6 augustus 2014
    Hallo oma Loek, wij hadden het ook gehoord van die bussen. Maar na een tijdje was alles weer opgeruimd, en toen was het normale gekkenhuis weer aan de gang. U bent onze trouwste volger en dat vinden we heel erg leuk. We gaan zo naar het vliegveld.
    Groetjes van iedereen
  5. Loek:
    Hoi Matthieuke,
    eens ze je vader:Ämsterdam is net een dorp"Ik geloof dat de hele wereld een "dorp"is geworden. In ieder geval het nieuwsvliegt bijna met de snelheid van het licht, iets overdreven de wereld door,Waar gaan jullie nu naar toe?xx oma Loek
  6. Petra:
    6 augustus 2014
    Matthieu , vette bril man !!!
    Wij reageren misschien 'n niet altijd ,maar volgen jullie ook trouw hoor !
    Iedere ochtend als Emma wakker wordt komt ze vragen, bij ons in bed, of er weer een verslag is binnen gekomen, en tot nog toe was het altijd het geval.
  7. Loek:
    Ha Ha....