Wifi

7 augustus 2014 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Hallo iedereen, we hebben vanaf nu maar beperkt Wi-Fi en het tijdsverschil is 9 uur, dus kunnen we niet altijd meer schrijven. Nu zijn we in Phoenix en daar is het heel heet (40 C). En vandaag gaan we een oud indianenpad volgen. Een uitgebreider verslag volgt nog.

1. Saskia:
    7 augustus 2014
    Ha luitjes weer gezellig op pad met vliegtuig. Leuk zo,n reis door Amerika. Jullie vader (Matthieu) lijkt wel een filmster, een jonge Al Pacino, zo met baard zonnebril en pet.
    Veel plezier en wandel ze, wat spannend
  2. Loek:
    7 augustus 2014
    Hoi Boefjes,
    het is hier nu circa half acht in de avond en ondanks dat het bewolkt is, flink warm. De foto`s zijn weer erg goed gelukt. Matthieu sr. wordt met de dag knapper, houdt hem in de gaten. Mijn BHtje is vandaag aangekomen door gestruurd door een andere meneer, die nu ook iets moet uitleggen.Veel plezier met de wandeling, tot schrijfs.
  3. Loek:
    8 augustus 2014
    Zojuist naar een concert geluisterd 19.00 uur te eren van Cristina Deutecom toen ze 80 jaar werd. Zij is gisteren door een ongelukkige val overleden.
    Groetjes
  4. Oma en opa:
    8 augustus 2014
    Hallo lieve allemaal,
    Hoe gaat het nu?
    Hoe is het met deze hitte op het indianenpad?
    Nog indianen gezien?
    Hoe gaat het rijden met de automaat?
    Petra , Kees en Emma zijn vandaag naar Kopenhagen gevlogen en Petra belde vanmiddag om 2 uur dat ze aan boord van het cruiseschip waren.
    Hopellijk horen we snel weer iets van jullie,
    Kusjes Oma en Opa.