Bryce Canyon

13 augustus 2014 - BRYCE, Verenigde Staten

Vandaag zijn we in een erg nat Bryce Canyon wakker geworden. Het ontbijt was niet inclusief dus moesten we wat fröbelen met havermout, yoghurt en Atkins repen. Het regende trouwens nog steeds, we hebben eerst gewacht maar rond tien uur zijn we toch maar gegaan, het was immers onze enige dag in Bryce Canyon. In de stromende regen gingen we van uitzichtpunt naar uitzichtpunt om snel te kijken en foto's te maken. Echt leuk kon je dat niet noemen maar het uitzicht was desalniettemin betoverend. Het leek op stenen smalle hoge kerstbomen geschilderd in verschillende bruintinten het doet sprookjesachtig aan. Toen we een tijdje zo hadden rondgereden was het tijd geworden om te lunchen dus zijn we naar de subway gegaan. Eenmaal opgepept met warme chocolademelk en een broodje Applewood Pulled Pork gingen we weer verder. Het weer was aardig opgeknapt, de zon scheen zelfs een beetje! Toen zagen we op een parkeerplaats een bordje: Mossy Cave 0,4 mijl, dat leek papa en mama wel leuk en tegen zo'n afstand heb ik geen bezwaar. Een stukje verder stond een bordje met: Waterfall, en dat leek Felice en mij wel weer leuk. Voor de waterval moesten we over een smalle boomstam klimmen, daarna zijn we nog een heuvel opgeklommen. Toen gingen we naar de mossy cave die mossy was omdat er water door de rots kwam. Het regende een klein beetje in de grot dus zijn we daar niet lang gebleven. Het was nog steeds best koud dus leek het papa een goed idee op naar het plaatsje Tropic te gaan in de hoop daar een tropische oase aan te treffen, gek hoe snel je weer naar de hitte kunt verlangen. In Tropic stond een piano voor de winkel waar we boodschappen deden. Daar heb ik even gespeeld. Eenmaal terug in de Ruby-Inn nog even gezwommen in het gelukkig binnenzwembad. Papa is toen nog even teruggegaan naar het park want het weer was weer goed. Hij heeft toen nog hele mooie foto's gemaakt. Misschien gaan we morgen nog en met zn allen terug, als het droog is. Maar morgen gaan we ook lekker naar Las Vegas.

1. Loek:
    13 augustus 2014
    Hallo ontdekkingsreizigers, een sprookjes achtige omgeving dat zelfs in de regen moet fabelachtig zijn. Dat tonen ook de foto`s
    weer. Op het ogenblik wordt mijn auto gekeurd en ik barst van de zenuwen. Jullie horen nog van me, duimen hoor... groetjes Loek
  2. Loek:
    Hallo Allemaal,
    Mijn auto is goed gekeurd. Technisch mankeerde er niets aan.
    Jan de garagehouder fikste het weer voor me. Voor 300 euro gaat hij er nu ook van buiten er beter uitzien. Hatsiekedee!! Tralala ,
    hieper de piep Groetjes een blijde Loek
  3. Oma e n Opa:
    13 augustus 2014
    Hallo wereldreizigers het is wel niet zulk mooi weer maar de foto's zijn schitterend. Wat zien jullie toch veel prachtige wereldwonderen. Zoiets vindt je
    hier in Nederland niet. Ik zou bijna een beetje jaloers worden. Nee hoor dat meen ik niet. Morgen in Las Vegas en op naar Hotel New York en de fameuze 8 baan.
    Doen jullie wel voorzichtig, ik wil jullie graag heel terug. Groetjes tot de volgende ronde. Opa en Oma.