De Antilope Canyon

12 augustus 2014 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Hallo allemaal, vanochtend was het een erg luie ochtend. Wat op de hotelkamer rondgehangen, iets gedronken, de was gedaan en gezwommen in Lake Powell. Toen de ochtend voorbij was konden we echt aan de bak, De Antilope Canyon. Dat is een soort grot die is gevormd door de Colorado Rivier. Hij heet zo omdat er vroeger antilopes doorheen liepen maar daar is het nu te druk voor. De
Canyon kan door overstromingen nog steeds vervormd worden, ooit zijn er 11 mensen verdronken. Op de terugweg begon het te regenen en naarmate we verder in de bergen kwamen ging het ook nog onweren. En zo is het de hele tijd gebleven. Matthieu jr.

Sandra:

Zie ook de video!

Wat de foto's betreft: die zijn allemaal gemaakt met mijn telefoontje! Op de camera hebben we zelfs nog mooiere staan.

Ik heb mijn tabletje geplakt met ducktape en denk dat hij het wel gaat volhouden deze vakantie.

1. Saskia:
    12 augustus 2014
    Wat prachtig om te zien die uitgeslepen rotsen heel mooi.
    Het is jullie heel spannend gemaakt met onweer erbij.
    Wat hebben jullie me toch een bijzondere vakantie, zoveel indrukken.
    Dat flensje ziet er lekker uit zeg,jammie.
  2. Oma en opa:
    12 augustus 2014
    Hallo lieve familie,
    Wat een byzonder natuurveschijnsel is de canyon.
    Jullie blijven genieten en wij genieten met jullie mee.
    Hier gaat alles goed.
    Gisteren, 11 aug. weer een oogst binnengehaald, schoongemaakt en ingevroren.
    Vandaag, 12 aug. is opa gekatheriseerd in hetUMC, alles was goed, er hoeft verder niets gedaan te worden.
    Familie vermaak je in Ruby, s Inn en morgen op naar Utah.
    We wachten op het reisverhaal en de foto, s.
    Kusjes O.enO.g