Reis en Aankomst

2 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag moesten we zoals ik al gezegd had om vijf uur s'ochtends opstaan. Gelukkig hoefden we zelf niet te rijden, omdat tante Petra zo aardig was om ons te brengen. Toen we om half zeven bij Schiphol waren keken we op de borden, en zagen we dat onze vlucht meer dan een uur was vertraagd. Toen we nog een heleboel tijd over was, konden we Felice's droom werkelijkheid maken: op de letters van IAMSTERDAM klimmen, daarna. hebben we nog koffie gedronken en toen gingen we naar de gate. Toen we na de security waren zat ik de hele tijd naar de cockpit te kijken, en toen zei de piloot tegen me:"Wil je soms even in cockpit?". Ik zei ja en toen mochten Felice en ik in de cockpit kijken. Toen we naar de stoelen gingen viel het niet meteen op, maar we hadden een eigen tv! Ondanks het vermaak duurde de vlucht erg lang. Toen we geland waren moesten we eerst heel erg lang wachten voor de paspoortcontrole, daarna stond er ook nog een hele rij voor de voedsel en waren autoriteit.
Toen we eindelijk buiten waren konden we een taxi nemen die ons rechtstreeks naar ons appartement reed

1. Loek:
    2 augustus 2014
    Hallo Allemaal,
    Jullie zijn dus goed aangekomen happy nieuws. Leuke foto op de letters van Amsterdam. Gelijk al in de cockpit dat is boffen.
    Ben vergeten te vragen hoe groot het verschil in tijd is. Zat maar op de klok te kijken en dacht om vijf uur zijn ze er, komt niets van. Rust goed uit, hier is het nu bijna midennacht . XX oma Loek
  2. Petra:
    3 augustus 2014
    Bijzonder hoor die foto in de cockpit ,wij dachten dat dat sinds 9/11 niet meer mocht.
    Veel plezier en liefs ,Tante Petra
  3. Emma:
    3 augustus 2014
    In de cockpit!! Ik ben 60 keer heen en weer gevlogen, maar dit is me nog nooit overkomen! Goed geregeld, collega. Een mooie reis verder!
  4. Emma:
    Wooooooooooow! Veel knopjes!
  5. Oma en opa:
    3 augustus 2014
    De foto, s zijn erg leuk.
    Wij mochten nog nooit in de cockpit.
    En nu naar de 9/11 site.
    Groetjes Oma en Opa.
  6. Emma:
    4 augustus 2014
    Correctie: dat eerste berichtje waar Emma boven staat is van papa