Het appartement en de eerste dag

3 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Toen we hier aankwamem moesten we eerst een heleboel trappen op voordat we boven waren. Het appartement zelf is best wel klein, mama en papa slapen in het bed Felice en ik slapen op twee verschillende slaapbanken. Verder is er nog een kleine keuken een badkamer. Tussen de keuken en de slaapker zit onze eetkamer. Nadat we het appartement hadden bekeken gingen we eerst naar starbucks om koffie te drinken. Daarna gingen we in central park maar speeltuinen. Toen we daar mee klaar waren zetten we papa af bij het guggemheim daarna gingen we eten, alledrie (mama Felice en ik) namen we een pizza, nu zitten we weer in ons appartement. Morgen gaan we naar downtown New York o.a het 9/11 museum.

1. Loek:
    3 augustus 2014
    Wanneer hebben jullie dan geslapen? Het boek "De Pelgrim "wat ik aan het lezen ben schreef Hayes het zero plein. Zal wel bij dat museum liggen. Het was daar heel erg stil, maar het meest onder de indruk was hij van de vele altaren die de mensen zelf hadden gemaakt rond het plein met hun verhalen over hun dierbaren. Volgens het boek waren er 2700 mensen verongelukt. klopt dat? Was een lange dag voor jullie . X oma Loek