San Francisco

18 augustus 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag  naar San Francisco met onder weg een stop bij een Wal-Mart waar Felice op een fiets met reuze banden door de winkel scheurt. Aangekomen lag de stad in een mist met maar 17 graden. Dit blijkt zeer gebruikelijk te zijn maar voor ons wel wennen na 46 graden Death Valley.  Ons hotel in een retro stijl 60 jaren ziet er mooi uit. Na even rusten hebben we de beroemde kabeltram genomen berg op en af en weer op. Daarna de bus om uit te komen in China toen waar we gegeten hebben voordat we teruggingen naar ons hotel. Matthieu Sr.

Sandra: Er staan nog wat nieuwe (bomen) fotos in het album Yosemite. Meer foto's van San Francisco volgen nog. Morgen hebben we fietsen gehuurd om o.a. te fietsen over Golden Gate Bridge.

1. Saskia:
    19 augustus 2014
    Wat een gezellige foto,s en mooie dikke bomen. Jullie vermaken je prima dat zie je zo.
    Dan nu in de big city, gedaan rust en vergezichten maar zeker zo overweldigend.
    Geniet.
  2. Catoo:
    Het blijft indrukwekkend!
  3. Loek:
    19 augustus 2014
    Hallo Allemaal, mijn reactie vanheden morgen zie ik niet terug. Misschien heb ik het vergeten op te slaan. Indergeval ben ik vol bewondering over al het moois wat jullie zien en waar ik viaa de blog mee kan profiteren. Liefs Loek
  4. Oma e n Opa:
    19 augustus 2014
    W eer een nieuwe grofe stad Jullie zijn al in de wereld beroemde tram geweest e vandaag met de fiets over de Golden Gate brug , ik vind het geweldig. Nog nooit heb ik een fiets gezien met zulke dikke banden, waar Felice mee gefietst heeft in de Wall Market. Was Matthieuke er niet bij want zo een fietsis ook wel iets voor hem. Wij zijn net terug uit jullie tuin waar we tussen ee paar hoosbuien met zelfs hagel door weer het een en ander hebben geoogst (veel tomaatjes).De temperatuur schommeld hier al de hele week tussen de16 en 18 graden met dagelijks regen cq hoosbuien. Hopeloos weer. De tuin hebben wij nog steeds geen water hoeven geven, hij blijft kledder nat. Vanmiddag gaan wij Petra K oma.ees en Emma ophalen op station Driebergen Zeist. Dat was het weer voor vandaag, de hartelijke groeten van ons allebei opa en
  5. Loek:
    19 augustus 2014
    Bedankt voor de het telefoontje liqweve mensen. Heel erg leuk.
    Ik was helemaal zenuwachtig, maar zo blij jullie stemmen weer te horen,
    Verstond wel de helft niet wat vroeg Sandra mij eigenlijk?
    De t.v. stond natuurlijk ook weer knoer hard aan. Maar toch heel blij en enthousiast. Ik ga een glaasje wijn op jullie gezondheid drinken. Doei doei en bedanktXXX Loek
  6. Loek:
    19 augustus 2014
    Nog een beetje door St. Francisco gezworven. Hebben jullie de Doloris kerk gezien? Vaak herbouwd, ook vaak gebruikt in films o.a. Hitscox en heeft ook iets met St. Franciscus van Aussisië en met de chinese cultuur en Shang Hai. te maken.. En de film Albatros kennen jullie vast, maar Felice en Theui niet denk ik. Is ook te eng voor hem nog Het is zo leuk om zoiets steeds tegen te komen. Mijn vader zou zo trots op die burg geweest zijn. Hij zei:" dat hij de Moerdijkburg heeft gebouwd"Dat is een klein beetje waar, hij haalde de orde binnen zo dat de Gusto die kon kan bouwen en dat heeft hem geen windeieren gelegd. De duiven zitten alweer een dikke week te broeden!Dag dag.
  7. Sandra:
    20 augustus 2014
    Lieve oma Loek,
    Hallo net terug van een fietstocht over de golden gare bridge en het land daar achter 27 kilometer, maar de kinderen ging het goed af. Felice probeerde aan de telefoon jou duidelijk te maken dat ze niet Sandra is maar Felice, dat is geloof ik niet goed over gekomen. Nadat we de fietsen hebben ingeleverd hebben we de zeehonden koloniën in de haven pier 39 bekeken en zijn we naar een spionnen winkel gegaan wat Thieu spannend vond. Daarna de bus genomen naar Japan toen en sushi gegeten aan de lopende. Sandra en ik liggen uitgeput op bed en de kids zijn nog even zwemmen.
  8. Loek:
    20 augustus 2014
    Arme Felice, heb ik me vergist, maar dat licht alleen aan mijn oren ik heb geprobeerd vanochtend Sandra te bellen en dan wilde ik jou aan de telefoon, om het goed te maken, maAR DAT LUKTE OOK NIET. wAT EEN ZEEHONDEN WAUW, IK WIL ER EEN OP HET BALKON!!
    vEEL LIEFS SPECIAAL VOOR fELICE.
    oMA lOEK