De Tweede Dag

4 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag gingen we zoals ik al gezegd heb naar het 9/11 museum. Eerst gingen we naar het Memorial, en daarna naar het museum. Dat trouwens erg op een vliegveld leek omdat onze spullen werden gecheckt en we door een bodyscan en een metaaldetector moesten. Het was wel heel erg interessant maar soms ook wel lastig omdat alles in het Engels was. We hebben een heleboel geleerd bijvoorbeeld het antwoord op oma loek's vraag: dat er 2979 mensen zijn omgekomen. Toen gingen we met de veerboot naar Staten Island, en toen hebben we het vrijheidsbegrip gezien. Toen we weer terug kwamen hebben we een pretzel gekocht en zijn we naar Battery Park geweest en heb ik duiven pretzel gevoerd en na een tijdje kwamen ze zelfs op mijn armen zitten. Toen gingen we met de bus naar de 86th street en daar hebben we Mexicaans gegeten.

1. Loek:
    4 augustus 2014
    Dank voor de mooie en gezeliige foto`s.Ziet er allemaal goed uit.
    Kan me voorstellen dat de veiligsmaatregels irritant zijn en emoties verflauwen. Het is hier nu half negen in de morgen, net wakker , aan mijn eerste kopje koffie.Het is hier nog steeds onweerachtig en broeierig warm. Mijn duiven vrijen flink en herstellen het oude nest. wat leuk dat zjj jou zover van huis ook nog weten te vinden. groetjes wordt vervolgd.
  2. Petra:
    4 augustus 2014
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen,ga zo door !!!
    Ik mis wel en fotootje van het vrijheidsbeeld.
    Nog geen last van de jetlag zeker, gezien jullie actieve rooster
  3. Loek:
    4 augustus 2014
    Zojuist ook een wandeling gemaakt door het Batterij park.
    Diep onder de indruk en zo groot is dat eiland eigelijk. Hebben jullie je hard opgehaald aan planten en voedsel, ik kwam zelf recepten tegen. Fijn dat jullie zo genieten, ik geniet echt met jullie mee. Mijn duiven krijgen geen zoute krakelingen hoor.Dat dit allemaal zo maar kan en jullie het je kinderen kan laten zien.
    Geweldig, ik geniet met jullie mee.Matthieu ik zag ook een geweldig beeld van een stier, dacht aan Arthur.Piet Oudolf schijnt een van de architecten te zijn van het park o.a.. xx loek
  4. Loek:
    4 augustus 2014
    Schrijffouten worden snel gemaakt op de PC. maar hard met een d kan echt niet. Daarom even hersteld in een nieuwe reactie. hartjes.